اجرای طرح 3070 موجب کاهش مراجعات به شعب بیمه و رضایت‌مندی مردم شد

0

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت:با اجرای طرح ۳۰۷۰ مراجعات به شعب کاهش پیدا کرده است و رضایت‌مندی را در بر داشته است.

جواد جمور در سومین روز از هفته کارگر در مراسمی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با تبریک هفته کارگر گفت: کارِ با کیفیت و کارگر متخصص و متعهد، امروزه نقش بسیار تعیین کننده ای در اقتصاد یک جامعه دارد.

جواد جمور با اشاره به سخنان  مقام معظم رهبری در مورد اهمیت نقش کارگر در جامعه گفت: کارگر، ستون فقرات اقتصاد و ستون فقرات تولید است.

جمور اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از گذشته با نام بیمه کارگری، مشهور و افتخار دارد که همیشه در کنار این قشر شریف بوده و در فراهم اوردن امکانات درمانی و انجام تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت، خدمتگزارِ صدیق این عزیزان باشد و بویژه در این سال که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز نامگذاری گردیده و هیچگاه خود را از کارگر جدا ندانسته و سعادت آنان را سعادت خود می‌داند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ توسط سازمان تأمین اجتماعی، ۳۰ خدمت حضوری این سازمان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود وافزود: با اجرای طرح ۳۰۷۰ مراجعات به شعب کاهش پیدا کرده است و رضایت‌مندی را در بر داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به قابلیت ها واقدامات طرح 3070 گفت: استان همدان درعملیاتی کردن طرح 3070 وضعیت مطلوبی دارد ودربرخی از خدمات 100 درصد عملیات اجرائی ارائه خدمت به صورت غیرحضوری والکترونیکی انجام می گیرد.

جمور ادامه داد: از جمعیت یک میلیون و 737 هزار نفری استان 256 هزار نفر بیمه شده داریم که 138 هزار نفر از این بیمه شدگان کارگر بوده و رقم قابل توجهی است.

وی گفت: آنچه امروزه، معیار مقایسه و برتری کشورهاست شاخص‌های رفاه اجتماعی است و عزت‌مندی انسان‌ها در کشورهای با شاخص‌های رفاهی بالاتر، بهتر حفظ می‌شود. پوشش بیمه‌ای مزدبگیران، اولین و مهم‌ترین حیطه وظایف سازمان تأمین‌اجتماعی است.

جمور اضافه کرد: در سازمان تأمین‌اجتماعی سطوح مزدبگیری مختلفی داریم و ما به شکلی این موضوع را در تأمین‌اجتماعی داریم و باید برای بهبود و ارتقای شرایط مطابق با سیاست‌های ابلاغی اقدام کنیم تا افراد، تمایل و رغبت بیشتری برای استفاده از سطوح بالاتر خدمات بیمه‌ای داشته باشند و باید شرایطی فراهم کنیم که افراد تحت پوشش بتوانند و علاقمند باشند که از سطوح بالاتر استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید