دولت چقدر از هزینه های درمان زوج‌های نابارور بوشهری را پرداخت می کند؟

0

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور با ارائه اسناد تا سقف ۹۰ درصد از ابتدای سال ۱۴۰۰ در این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛از بوشهر؛ پرویز رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت از سال گذشته هزینه‌های زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت با ارائه اسناد پرداخت می‌شود و با توجه به اینکه اعتبار این برنامه در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است، سایر سازمان‌های بیمه گر پایه نیز پس از پرداخت هزینه به بیمه شدگان تحت پوشش خود، با ارائه صورتحساب، هزینه مربوطه به آن سازمان‌ها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: دستورالعمل پرداخت هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور بهمن پارسال ابلاغ شده اما بیمه شدگانی که اسناد درمانی از ابتدای سال ۱۴۰۰ را ارائه کنند هزینه مربوطه پرداخت خواهد شد.

رمضانی در خصوص پرداخت هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور عنوان کرد: اگر زوج‌ها به مراکز درمانی طرف قرار داد مراجعه کنند هزینه‌ها با تعرفه دولتی تا سقف ۹۰ درصد پرداخت می‌شود و اگر به مراکز خصوصی و غیر طرف قرارداد مراجعه شود، در صورت ارائه اسناد مثبته تا ۹۰ درصد تعرفه بخش عمومی غیر دولتی به آنان پرداخت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید