رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل شرکت بیمه دی طی نشستی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند

0

در راستای بهبود شرایط بیمه‌ی درمانی ایثارگران و خانواده شهداء، آقایان قاضی‌زاده هاشمی، بهزادپور و کشاورز با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در این دیدار که روز یکشنبه 28 فروردین‌ماه 1401 در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، آقای کشاورز طی گزارشی، خدمت‌رسانی بیمه دی به خانواده‌ی معزز شهدا و ایثارگران را موجب افتخار این شرکت دانسته و با تبیین چالش‌ها و راهکارهای پیش رو، بر تلاش بی‌وقفه جهت بهبود شرایط موجود تأکید نمود. کشاورز، با بیان دشواری‌های که همه‌گیری کرونا پدید آورده، اظهار داشت؛ مرکز ارتباط شرکت بیمه دی، ضمن پاسخگویی شبانه‌روزی به بیمه‌شدگان، نسبت به برقراری تماس با خانواده شهداء و ایثارگران اقدام‌ نموه و با مشاوره‌‌ی پزشکی در خصوص بیماری کووید، نقش مؤثری در پیشگیری این بیماری یا درمان به موقع بیمه شدگان داشته است.
کشاورز همچنین به تسهیل امور اداری برای خانواده‌ی بیمه شدگان اشاره نموده و بیان داشت؛ با طراحی اپلیکیشن‌ها و همچنین مراجعه‌ی حضوری کارشناسان بیمه دی به درب منازل ایثارگران و خانواده‌ی شهداء، اقدامات حداکثری در راستای سهولت امور اداری به انجام رسیده است.
در خاتمه‌ی این دیدار مدیرعامل بیمه دی در خصوص مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، اظهار داشت؛ خدمت دهی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می‌شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه‌ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع در دریافت مطالبات، بیمه دی نسبت به ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی خانواده‌ی شهداء و ایثارگران اقدام نماید.

در خاتمه‌ی این دیدار مدیرعامل بیمه دی با پیگیری مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، گفت؛ خدمت دهی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می‌شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه‌ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع و دریافت مطالبات، بیمه دی توان خود برای خدمت‌رسانی را حفظ نموده و رضایت خانواده‌ی شهداء و ایثارگران حاصل گردد. شایان ذکر است؛ در این در این جلسه، آقایان امینی معاون نظارت و قاسمی مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید