برنامه‌های سال ۱۴۰۱ بیمه سرمد تشریح شد/ تاکید رشنوادی بر پنج محور اصلی در برنامه استراتژیک سرمد

0

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمد امروز به آینده نگاه دارد و سال 1401 سال بهتری برای ما خواهد بود و صنعت بیمه خبرهای خوشی از فعالیت‌های ما خواهد شنید.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال 1401 با حضور معاونان و مدیران برگزار شد.

یعقوب رشنوادی در این جلسه گفت: سال گذشته سال پرتلاطمی برای سرمد بود که تجارب زیادی برای همه ما به همراه داشت. سرمد نشان داد که یک شرکت مقتدر است و امروز پرصلابت از مشکلات عبور کرده است.

وی افزود: سرمد امروز به آینده نگاه دارد و سال 1401 سال بهتری برای ما خواهد بود و صنعت بیمه خبرهای خوشی از فعالیت‌های ما خواهد شنید. با تغییر و تحولی که داشته‌ایم سال بسیار پربازدهی پیش‌رو داریم.

رشنوادی به تغییر نگاه افکار عمومی به برند سرمد هم اشاره کرد و گفت: تصویر شرکت در افکار عمومی بهتر شده و شرایط سرمد به کلی تغییر کرده است. امروز با همت و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان، در افکار عمومی به نحو خوبی با خدمات و اقدامات موثرمان شناخته شده‌ایم.

مدیرعامل بیمه سرمد درباره برنامه‌های این شرکت در سال 1401 نیز گفت: سال جدید را با یک برنامه جدی و جامع آغاز کرده‌ایم و به ویژه در حوزه شعب دستور کار روشنی داریم که باید آن را محقق کنیم، چرا که تقویت شبکه فروش یکی از اهداف اصلی ما خواهد بود.

استفاده از ظرفیت بیمه‌گذاران بزرگ سرمد، از دیگر نکاتی بود که رشنوادی به آن اشاره کرد و افزود: در کنار جذب بیمه‌گذاران بزرگی همچون سازمان تامین اجتماعی که در روزهای پایانی سال 1400 به جمع مشتریان ما اضافه شد، باید از ظرفیت این بیمه‌گذاران به خوبی بهره ببریم، چراکه پتانسیل‌های بزرگی در مجموعه‌های مانند بانک صادرات ایران، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی و… وجود دارد که مغفول مانده است.

وی ترمیم ساختار مالی شرکت و مولدسازی دارایی‌ها، حفظ پرتفوی شرکت و افزایش آن از طریق خرده‌فروشی، تقویت شبکه فروش، اصلاح ساختار سازمانی و سرمایه انسانی شرکت، افزایش سهم فروش آنلاین و استفاده از کسب‌وکارهای دیجیتال و تقویت برند و هویت شرکت را از دیگر برنامه‌های مهم سال 1401 برشمرد.

رشنوادی افزود: بیمه سرمد، قابلیت و ظرفیت سرآمدی را در صنعت بیمه کشور دارد و باید با استفاده از تجربه‌های سال‌های اخیر خود این مهم را محقق کند.

در ادامه این جلسه معاونان و مدیران سرمد، با نگاهی به عملکرد سال گذشته، برنامه‌های خود را برای سال جدید تشریح کرده و مورد بررسی قرار دادند.

هم‌چنین در پایان جلسه، از روح‌اله عظیمی معاون فنی بیمه‌های زندگی، ناهید شاکری مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی، مسعود صحرابانی مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی و حسن پورحسینی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی، باربری و خاص، به عنوان مدیران برتر در حوزه آموزش کارکنان و نمایندگان شرکت قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید