یک پیشنهاد بیمه‌ای برای پوشش سرقت از منزل

0

یکی از پوشش‌های مهم بیمه آتش‌سوزی سرمد، پوشش سرقت منازل مسکونی است.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد آمار سرقت در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است، تا جایی که در سال 1398 میزان سرقت از ساختمان‌ها به بیش از ۳۲۶ هزار فقره رسیده است. آماری که 895 سرقت در روز را نشان می‌دهد.

بر اساس آمار مرکز آمار ایران، 37 درصد سرقت‌ها از منازل مسکونی و 8 درصد آنها نیز مربوط به مغازه‌ها بوده است. آماری که کمتر کسی به آن توجه می‌کند و موجب نادیده گرفتن چنین ریسک بزرگی می‌شود که می‌تواند آرامش خاطر ما را تا مدت‌ها از بین ببرد.

راهکارهای زیادی برای کاهش خطر سرقت وجود دارد، از استفاده از دستگاه‌های امنیتی و دوربین مداربسته، تا نصب درهای ضد سرقت و رعایت نکات امنیتی. اما یکی از راه‌های مقابله با این ریسک، استفاده از بیمه است. بیمه آتش‌سوزی سرمد، علاوه بر پوشش‌ آتش‌سوزی، سرقت را نیز پوشش می‌دهد و می‌تواند تکیه‌گاهی برای شما در مواقع سرقت باشد.

هموطنان عزیز می‌توانند از طریق شبکه نمایندگی بیمه سرمد در سراسر کشور، از خدمات بیمه آتش‌سوزی بیمه سرمد با پوشش سرقت استفاده نمایند. شما می‌توانید از طریق وب اپلیکیشن بیمه سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، نزدیکترین نمایندگی‌های بیمه سرمد را جستجو و مسیریابی کنید و با مراجعه به نمایندگان سرمد در سراسر کشور این بیمه‌نامه را تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید