ثبت نام،تمدید و صدور رایگان دفترچه درمان سلامت در آذربایجان غربی

0

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: با تصمیم ستاد کرونا و توقف آزمون وسع، ثبت نام، صدور و تمدید بیمه سلامت در صندوق‌های بیمه‌ای روستایی و سلامت همگانی فعلاً بدون نیاز به ارزیابی وسع و به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد.

فریده جعفری در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: در صندوق بیمه ایرانیان  حق سرانه بیمه خدمات درمانی تا زمان ابلاغ حق بیمه سال 1401،  با نرخ مصوب  سال ۱۴۰۰ به ازاء هر نفـر ۸ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال و با رعایت شرط خانوار محاسبه می شود.

جعفری ادامه داد: تمامی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در پنج صندوق روستایی، سلامت همگانی، کارکنان دولت، سایر اقشار و ایرانیان می توانند از موسسات طرف قرارداد این اداره کل که قریب به ۱۰۰ درصد بیمارستانها، مطب ها و موسسات درمانی را شامل می شود خدمات درمانی دریافت کنند.

وی افزود: ۹۰ درصد هزینه های درمانی در بخش بستری بر اساس تعرفه دولتی و ۷۰ درصد هزینه تعرفه دولتی خدمات سرپایی، توسط اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی پرداخت  می شود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: با تصمیم ستاد کرونا و توقف آزمون وسع، ثبت نام، صدور و تمدید بیمه سلامت در صندوق‌های بیمه‌ای روستایی و سلامت همگانی فعلاً بدون نیاز به ارزیابی وسع و به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید