جمعه 10 فروردین 1403
خانه اخبار مهم روز

مهاجرت علی کریمی به کانادا، دلیل رد پیشنهاد تراکتور |+ عکس

0

جلسه‌ای را با مدیرعامل محترم باشگاه تراکتور برگزار کردم اما برخلاف میل باطنی و به دلیل مشکلات شخصی‌ام امکان همکاری در این مقطع را نداشتم اسطوره تکنیکی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دلیل عدم قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم تراکتور را اعلام کرد. به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد با علیرضا منصوریان برای […]

جلسه‌ای را با مدیرعامل محترم باشگاه تراکتور برگزار کردم اما برخلاف میل باطنی و به دلیل مشکلات شخصی‌ام امکان همکاری در این مقطع را نداشتم

اسطوره تکنیکی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دلیل عدم قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم تراکتور را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد با علیرضا منصوریان برای هدایت این تیم به توافق رسیده است. پیش از این مربیانی چون علی دایی و علی کریمی از گزینه‌های تراکتور بودند که توافق با آن‌ها صورت نگرفت.

مهاجرت علی کریمی به کانادا، دلیل رد پیشنهاد تراکتور

علی کریمی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود دلیل عدم پذیرش پیشنهاد باشگاه تراکتور را این‌طور عنوان کرد: «جلسه‌ای را با مدیرعامل محترم باشگاه تراکتور برگزار کردم اما برخلاف میل باطنی و به دلیل مشکلات شخصی‌ام امکان همکاری در این مقطع را نداشتم.» پیش از این هم اخبار و شایعاتی درباره مهاجرت علی کریمی به کانادا منتشر شده بود که البته با وجود سکوت این بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس اطرافیانش به آن واکنش نشان داده و مسئله مهاجرت اسطوره سرخ‌ها را تکذیب کرده بودند.

حالا و پس از رد پیشنهاد تراکتور به واسطه مشکلات شخصی که رسما از سوی علی کریمی اعلام شده، دوباره برخی منابع خبری موضوع مهاجرت این پیشکسوت خبرساز را پیش کشیده‌اند و با توجه به این‌که او به پیشنهاد تراکتور و دیگر پیشنهادهای کاری داخلی‌اش پاسخ منفی داده، به نظر می‌رسد جادوگر مستطیل سبز یا دیگر قصد مربی گری ندارد و یا این‌که برنامه‌هایش برای ادامه کار مربی‌گری را به خارج از ایران موکول کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید