بیمه پارسیان ساختمان جدید شعبه رشت را افتتاح كرد

0

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات و تحقق شعار مشتری مداری و توسعه خدمات بیمه‌ای، ساختمان جدید شعبه رشت به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش؛ در مراسمی که با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به همراه معاونین، مدیران، کارشناسان و نمایندگان شعبه رشت و مسئولین استانی برگزار شد، هادی اویارحسین، از لزوم حضور موثر در مراکز استان ها، هم از لحاظ سهولت خدمات صدور به بیمه گزاران و مشتریان و هم از جنبه اهمیت خدمات پرداخت خسارت سخنانی را ایراد و توسعه این خدمات را از برنامه های اساسی بیمه پارسیان برشمرد. ایشان همچنین با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژیکی در همه زمینه‌ها افزود: با تلاش و توسعه هرچه بیشتر خدمات و فرآیندهای بیمه‌ای و گسترش دسترسی و سهولت خدمات به مشتریان و بیمه‌گزاران، می‌توانیم پیشرفت های مهمی را برای شرکت رقم بزنیم و اتصال به دانش روز دنیا و همراهی با روش های جدید بازاریابی و خدمات همواره در دستور کار بیمه پارسیان و برنامه‌ریزی‌های شرکت قرار دارد.

همچنین با دستور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، بیمه نامه آتش سوزی رایگان به تمامی همسایگان شعبه جدید رشت به پاس جبران زحمت هایی که در طول پروژه احداث شعبه به همسایگان مجاور وارد گردید، اهدا شد.

بیمه پارسیان در سال های اخیر همواره جهت ارتقا و حفظ جایگاه ارزشمند بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور با اتکا به تقویت شبکه فروش برای رسیدن به اهداف عالی در تلاش بوده است و با افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید شعبه رشت گامی دیگر در این مسیر برداشته است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید