پوشش بیمه‌ای یک میلیون و ۶۵٠ هزار نفر از عشایر و روستاییان

0

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال ۱۴۰۰ آغاز کردیم و نمایندگان مجلس ردیف اعتباری بسیار محکم و قوی برای این طرح درنطر گرفته اند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کاررو رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: این وزارتخانه چهار کلان پروژه را درباره زندگی مردم پیگیری می‌کند و بیمه فراگیری برای اقشار کم درآمد یکی از این موارد است.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و ۶۵٠ هزار نفر را تحت حمایت قرار داده است که نگرانی ناترازی را در این صندوق نداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:  این صندوق در حوزه سرمایه گذاری موفقیت عالی و خوبی دارد و در حوزه سودآوری نیز موفق عمل کرده است.

وی ابراز کرد: طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال ۱۴۰۰ آغاز کردیم و نمایندگان مجلس ردیف اعتباری بسیار محکم و قوی برای این طرح درنطر گرفته اند.

وی ادامه داد: در این صندوق، حق بیمه بیمه شدگان، ۱۰ درصد را دولت پرداخت می‌کند، در این طرح بیمه افراد کم درآمد و محروم در سال اول، حق بیمه رایگان است و در ۵ سال آینده هر سال یک درصد حق بیمه را افراد پرداخت می‌کنند.

وی ابراز داشت: شبانه روزی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  پیگیر اجرای این طرح بودند همچنین یکی از موتورهای محرک این طرح مسئولان کمیته امداد امام خمینی بودند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید