کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی

0

شرکت بیمه دی در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، موفق به کسب “تقدیرنامه چهار ستاره” از جایزه ملی تعالی سازمانی گردید.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ شرکت بیمه دی در راستای کیفیت بخشی به خدمات خود پس از تدوین و ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار گرفت و در نهایت در میان شرکت های حاضر در این رویداد در سطح تقدیرنامه موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمانی از نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.
بیمه دی پس از ماه ها تلاش و با انسجام سازمانی توانست مؤلفه های یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام برداشته و موفق به کسب نشان چهار ستاره شود.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی از سال ۱۳۹۵ با رویکرد کیفیت بخشی به خدمات در شرکت بیمه دی پیاده سازی شده است و در حال حاضر بعنوان یک الگوی مدیریتی و زبان مشترک بین واحدهای سازمانی بکارگرفته می شود.
این شرکت پیش از این در سال های گذشته نیز توانسته است جایزه های دو و سه ستاره این رویداد را اخذ نماید و هم اکنون با یک پله صعود جایگاه بالاتری را از آن خود نموده است.
روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت را به خانواده بزرگ خانه فیروزه ای دی تبریک می گوید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید