مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تمدید شد

0

براساس اعلام روابط عمومی تامین اجتماعی اداره کل غرب تهران بزرگ، مهلت ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی کشور تمدید شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی اداره کل غرب تهران بزرگ، به اطلاع می‌رساند کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن توافق با بیمه آتیه‌سازان حافظ برای رفاه بازنشستگان و مستمری‌بگیران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی (عدم حضور در کانون یا شعبه) در نظر دارد مهلت ثبت‌نام و انصراف (حذف یا اضافه) بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران را تا تاریخ ۲۹‌/۱۲‌/۱۴۰۰ تمدید کند.
بنابراین متقاضیان جهت حذف و اضافه یا انصراف می‌توانند به سایت kanoon_tehran.ir مراجعه و درخواست خود را در قسمت استعلام و دریافت کارت بیمه آتیه‌سازان (در انتهای صفحه) وارد کنند.

شـرکت آتیه‌سـازان حافظ در سال ۱۳۸۰ با هدف ارتقای سطـح سلامت از طریـق گسترش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران تاسیس شد.

این شرکت پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران، بخشی یا تمام هزینه‌های خدمات درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه‌نامه، برای هر فرد (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می‌دهد. شرکت ها و موسسـات با خرید این بیمه‌نامه، کارکنان یا اعضاء خود و افـراد تحت تکفل آنان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و کلیه افراد تحت تکفل است، تحت پوشش خدمات درمانی تکمیلی و مازاد بر بیمه‌های پایه قرار می‌دهند.

ارائه خدمات درمان تکمیلی با قیمت مناسب، تأمین هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان بیمه‌تکمیلی و تأکید بر آموزش نیروهای متخصص و متعهد در زمینه خدمات درمان تکمیلی جهت ارائه خدمات باکیفیت و افزایش رضایت جامعه هدف از جمله رسالت‌های این بیمه به‌شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید