زائرانی که به عتبات عالیات اعزام می‌شوند مشمول بیمه هستند

0

مدیر کل دفتر برنامه ریزی اعزام زائران عتبات عالیات گفت: تمامی زائرانی که با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند مشمول بیمه با قیمت مناسب هستند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا محمدی، گفت: یکی از دلایل تفاوت قیمت زائران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با زائران کاروان‌های آزاد بر همین موضوعات مربوط به بیمه کامل، خدمات درمانی، امنیت و خدمات دقیق اجرایی باشد که این مهم در کاروان‌های تحت نظارت سازمان مورد توجه قرار دارد.

به گفته محمدی مدت پوشش بیمه‌ای از ساعت صفر بامداد دو روز قبل از خروج از کشور آغاز و تا ساعت ۲۴ سه روز پس از بازگشت به کشور ادامه دارد.

قرارداد بیمه زائران عتبات عالیات برای فوت به هر علت ۵۰۰ میلیون ریال، برای فوت در اثر حادثه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برای هزینه بیمارستانی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، برای هزینه درمان سرپایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال، برای نقص عضو دائم (کلی و جزیی) تا سقف ۳ میلیارد ریال، برای خسارت بار زائر در هنگام رفت تا سقف ۵ میلیون ریال، برای خسارت بار زائر در هنگام برگشت تا سقف ۱۵ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید