نهنگ‌های بیت کوین در حال انباشت این ارز دیجیتال در سطوح قیمتی فعلی

0

داده‌های درون‌زنجیره‌ای: با وجود فروش معامله‌گران کوتاه‌مدت،‌ نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند

آن‌طور که از داده‌های شبکه بیت کوین پیداست، نهنگ‌های ثروتمند در حال خرید واحدهایی هستند که معامله‌گران فصلی و دسته‌ای از هولدرها آنها را می‌فروشند. این در حالی است روند کلی بازار از ابتدای هفته نزولی بوده است.

به گزارش کوین تلگراف، داده‌های تازه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران باتجربه، ثروتمند و فعال بازار در حال خرید بیت کوین‌های بیشتر در بازار آنی صرافی‌های ارز دیجیتال هستند و این در حالی است که حجم بیت کوین‌هایی که به مقصد کیف پول‌های سرد از این صرافی‌ها خارج می‌شود نیز رو به افزایش است.

نمودار تعدیل‌شده شوک عرضه (تغییرات حجم سفارش‌های فروش بیت کوین)

بر اساس داده‌هایی که ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر سرشناس ارزهای دیجیتال، ارائه کرده است،‌ بهبود دو هفته‌ای قیمت بیت کوین در بازار با افزایش فشار فروش مرتبط با سرمایه‌گذاران بلندمدت و معامله‌گران فصلی همراه شده است.

با وجود این، توانایی قیمت بیت کوین برای تحمل فشار فروش به این معنی بود که فشار خرید از جاهای دیگری به بازار وارد می‌شود. از چند روز پیش هم دیده می‌شود که نهنگ‌های بیت کوین در حال انباشت این ارز دیجیتال در سطوح قیمتی فعلی هستند.

ویلی وو گفته است:

این میزان فروش با داده‌های صرافی‌ها که خرید بلندمدت سرمایه‌گذاران باتجربه در بازارهای آنی و انتقال بیت کوین‌ها به کیف پول‌های نهنگ‌های بزرگ را نشان می‌دهند، در تضاد است. بیت کوین‌هایی که از صرافی‌ها به‌‌سمت کیف پول‌های سرد منتقل می‌شوند، این موضوع را تأیید می‌کنند. در همین حال، نهنگ‌هایی که بیش از ۱٬۰۰۰ بیت کوین (حدود ۴۵ میلیون دلار) موجودی دارند نیز در حال انباشت هستند. این جریان پول می‌تواند با مؤسسات فعال در بازار بیت کوین در ارتباط باشد.

مقایسه جریان واریز و برداشت بیت کوین در صرافی‌ها و کیف پول نهنگ‌ها

علی‌رغم عقب‌نشینی قیمت بیت کوین در ابتدای هفته، افزایش موجودی نهنگ‌هایی که بین ۱٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ بیت کوین هولد کرده‌اند نیز قابل‌توجه است.

اکوینومتریکس (Ecoinometrics)، یکی از تحلیلگران داده‌های درون‌زنجیره‌ای که در توییتر فعالیت می‌کند،‌ گفته است:

نهنگ‌های بزرگ بیت کوین در حال خرید هستند. بنابراین می‌توان گفت حتی ریزش قیمت بیت کوین پس از سقوط بازار سهام آمریکا، نشان می‌دهد که هولدرهای بلندمدت قیمت فعلی را نقطه ورود خوبی می‌دانند.

داده‌های درون‌زنجیره‌ای: با وجود فروش معاله‌گران کوتاه‌مدت،‌ نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند

نمودار درصد تغییرات موجودی نهنگ‌های بیت کوین

هانین نصیر (Hunain Naseer)، تحلیلگر ارشد صرافی اوکی‌اکس (OKEx)، گفته است با توجه به عبور و فاصله‌گرفتن کندل قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه، بیت کوین به زمان بیشتری برای تثبیت روند پیش روی خود نیاز دارد. با وجود این، اگر بیت کوین بتواند سطح ۴۶٬۰۰۰ دلار را پس بگیرد، جهش دوباره قیمت تا سطح ۵۰٬۰۰۰ دلار محتمل خواهد بود.

نمودار قیمت بیت کوین؛ تحلیل هانین نصیر از نمای ۱ روزه بازار.

از سوی دیگر، ویلی وو با توجه به احساسات اخیر فروش در میان سرمایه‌گذاران بلندمدت و معامله‌گران فصلی، قیمت ۳۳٬۰۰۰ دلار را به‌عنوان کف قیمت بیت کوین پیش‌بینی کرده است. ۴۰٬۰۰۰ دلار همچنان یک سطح مهم برای انباشت باقی خواهد ماند، در حالی که ۴۶٬۰۰۰ تا ۴۸٬۰۰۰ دلار منطقه مقاومت سنگین برای خریداران است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید