اهدای خون ۱۰۰ نفر از کارکنان کنترل نظارت شهرداری اصفهان

0

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۱۰۰ نفر از مسئولان و همکاران خدوم کنترل نظارت مناطق پانزده‌گانه شهرداری همزمان با ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی ایران در یک اقدام خداپسندانه اقدام به اهدا خون کردند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛روح الله ابوطالبی اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی و با توجه به وضعیت کمبود خون در بانک خون استان، کارکنان پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان جلوه‌ای از انسانیت را با اهدای خون به نمایش گذاشتند

وی با بیان اینکه این امر خداپسندانه و انسان دوستانه وظیفه شرعی و انسان دوستانه است که با هدف کمک به بیماران نیازمند انجام گرفت، افزود: به محض اطلاع از وضعیت کمبود بانک استان حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل به صورت داوطلبانه و خودجوش در این امر خیرخواهانه شرکت کردند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: نیاز به خون یکی از نیازهای ضروری، روزانه و همیشگی برای بیماران نیازمند به آن است و افراد واجد شرایط می‌توانند در این اقدام خداپسندانه و با مراجعه به پایگاه انتقال خون به هموطنان زندگی دوباره اهدا کنند که این مهم را کارکنان محقق کردند.

وی تصریح کرد: اهدای خون نمادی از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع‌دوستی به شمار می‌رود و اهداکنندگان خون بدون هیچ توقع بخشی از وجودشان را تقدیم همنوعان می‌کنند.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: این اقدام یکی از اعمال بشر دوستانه بوده و نماد ایثارگری و فداکاری به منظور نجات جان بیماران نیازمند به خون به شمار می‌آید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید