شورای‌ عالی ‌بیمه مساله‌ دیگری جز شبکه فروش ندارد؟

0

اصلاحات پی در پی شورای عالی بیمه در آیین نامه‌های مربوط به شبکه نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه این سوال را به وجود می‌آورد که آیا اساسا صنعت بیمه هیچ مساله و مشکل دیگری جز شبکه فروش ندارد که شورای عالی بیمه اینچنین به تصویب آیین‌نامه‌های تکراری مشغول شده است؟

به گزارش نبض بیمه به نقل از فرکانس بیمه ، آیا سایت‌هایی که تحت عنوان استارت‌آپ در صنعت بیمه فعالیت دارند هیچ مساله‌ای ندارند که شورای عالی بیمه یک جلسه هم برای آنها اختصاص دهد و عملکرد آنها را بررسی کند؟

سایت‌هایی که مطابق بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های نهاد ناظر صنعت بیمه چندین بار محکوم به توقیف و تعلیق شده‌اند، به طوری که بیمه مرکزی در یکی از همین ابلاغیه‌ها آنها را غیرمجاز و متخلف توصیف کرده بود.

این در شرایطی است که ابعاد تخریبی که تخلف یک سایت استارت‌آپی می‌تواند در صنعت بیمه داشته باشد به دلیل وسعت اثرگذاری، چندین برابر یک نماینده یا کارگزار بیمه است.

واقعیت این است که نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه تولیدکننده اصلی حق بیمه‌های دریافتی در صنعت بیمه هستند و هرگونه اختلالی در فعالیت آنها باعث اختلال در جریان تامین نقدینگی صنعت بیمه و در نهایت تضعیف این بخش حیاتی اقتصاد ایران خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید