همه دستگاه ها موظف به بیمه کردن کارکنان خود هستند

0

رییس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی بیمه همگانی و خدمات بیمه پایه و تکمیلی را برای مردم ضروری دانست و تاکید کرد همه دستگاه ها موظف به بیمه کردن کارکنان خود هستند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛حسین نوش آبادی ظهر دوشنبه ۴ بهمن ماه در مراسم افتتاح آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: حق بهداشت و سلامت همگانی در قوانین بالادستی کشور مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه نظام سلامت در کشور و حق بهداشت و سلامت همگانی که در قانون اساسی و اسناد بالادستی مانند سند بیست ساله افق چشم انداز ، مورد تاکید قرار گرفته است، بیمه همگانی و خدمات بیمه پایه و تکمیلی را برای مردم ضروری دانست و تاکید کرد همه دستگاه ها موظف به بیمه کردن کارکنان خود هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، سلامت و امنیت را دو نعمت مهم دانست که گاهی مردم قدر آن را نمی دانند و ممکن است با برخی رفتارها ، این دو نعمت مهم را مورد غفلت قرار دهند.

نوش‌آبادی با اشاره به دیدگاه سازمان بهداشت جهانی که سلامتی را صرفا به معنای عدم وجود بیماری در جامعه نمی داند ، بلکه باید سلامت جسم و روان باید با هم توام باشد ، ضرورت دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را مورد تاکید قرار داد و خواستار توسعه خدمات بهینه پزشکی و درمانی در سطح حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید