قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس متناسب با ریسک آنها است

0

معاون مدیرخسارت بیمه‌های بدنه اتومبیل شرکت بیمه آسیا، اظهارکرد: قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس کاملا متناسب با ریسک آنها است ، هرچند که برخی از شرکت‌های بیمه‌ای تمایلی به بیمه کردن اتوبوس‌ها هم ندارند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛”علی گندمگون” با اشاره به قیمت بالای لوازم یدکی اتوبوس، ادامه داد: قیمت یک اتوبوس صفر حدود دو میلیارد تومان است و باتوجه به ریسک بالای آن، حق بیمه بدنه آن تا 80 میلیون تومان هم محاسبه می‌شود.

گندمگون، تصریح کرد: مبلغ حق بیمه شخص ثالث اتوبوس برون شهری از حدود 13 تا 17 میلیون تومان با توجه به ظرفیت  است و دربیمه بدنه هم ضریبی از ارزش روز اتوبوس است که با توجه به افزایش قیمت اتوبوس‌ها، حق بیمه هم افزایش خواهد یافت.

وی، اظهارکرد: در حوزه بیمه بدنه، نمی‌شود قیمت دقیقی برای همه اتوبوس‌ها بیان کرد و قیمتها براساس ارزش روز اتوبوس و تخفیفات بیمه گذار که گاهی تا 60 درصد هم است، محاسبه می‌شود.

معاون مدیرخسارت بیمه‌های بدنه اتومبیل شرکت بیمه آسیا، اذعان داشت که قیمت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتوبوس کاملا متناسب با ریسک آنها است زیرا به دلیل دامپینگ  برخی ازشرکت‌ها، نمی‌توان نرخ خیلی بالایی داد.

گندمگون، توضیح داد: بازار بیمه بدنه برای شرکت‌های بیمه‌ای بازار جذابی است و اینگونه نیست که قیمت بالایی به مشتری ارائه دهند ومشتری خود را از دست بدهند و از طرفی رقابت موجود دربازار هم این اجازه را به شرکت‌ها نمی‌دهد .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید