بدهی‌های قبلی بیمه سلامت از سال 95 پرداخت شده است

0

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه از سال ۹۵ تا ۹۸، ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به مؤسسات بدهی داشتیم که پرداخت شد، گفت: در سال ۹۹ این رقم 16 هزار میلیارد تومان بود که همه بدهی‌ها پرداخت شده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛حسین رنجبران، معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت کشور صبح امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل بیمه سلامت استان اصفهان، اظهار داشت: ۴۲ میلیون نفر در ایران در حال دریافت خدمات از بیمه سلامت هستند.

وی در ارتباط با بحث جوان‌گرایی در مدیریت بیان داشت: باید در این زمینه کادرسازی صورت می‌گرفت و بنا بر این شد از جوانان در مدیریت بیمه سلامت استفاده شود، البته کسانی که در نسل قبلی مدیریت هستند، اسوه‌هایی هستند که باید آن‌ها را پاس داشت و از تجربیات آن‌ها استفاده کرد.

رنجبران ادامه داد: مدیر جدید از مدیران متخصص و انقلابی هستند که امیدواریم از تجربیات مدیریت قبلی استفاده کنند و کار با قدرت بیشتری به سوی پیشرفت حرکت کند.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: استان اصفهان از نظر نیروی انسانی، از لحاظ سطح هوش و مهارت بسیار استان شاخصی است و تاریخی که در این شهر نهفته است، به همراه مردم باهوش و مقتصد و ام‌القری بودن این استان نسبت به سایر استان‌ها، موجب می‌شود انتظارات ما از این استان زیاد شود.

وی افزود: از سال ۹۵ تا ۹۸ فقط ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به مؤسسات بدهی داشتیم و آن را پرداخت کردیم، این رقم در سال ۹۹، ۱۶ هزار میلیارد تومان بود که آن‌ها را هم پرداخت کردیم.

در ادامه این مراسم، محمدحسین صفاری، سرپرست جدید بیمه سلامت استان اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم از امروز با قدرت بیشتر و تلاش مجددانه، کار کنیم، در ابتدا باید نسخه الکترونیک را به طور کامل اجرا و نواقص آن را رفع کنیم، همچنین پوشش بیمه‌ای مردم را مخصوصا در حاشیه شهرها که حدود ۳۰۰ هزار نفر در استان را شامل می‌شود، پیگیری می‌کنیم و ماموریت مهم دیگر ما بحث پزشک خانواده است که آن را انجام خواهیم داد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید