شاخص صنعت بیمه سبزپوش شد/بیمه پاسارگاد همچنان در صدر خروج پول حقیقی

0

شاخص صنعت بیمه با رشد حدود 437 واحدی معادل 0.83 درصد در حالی در ارتفاع 52 هزار و 35 قرار گرفت که ارزش معاملات این صنعت حدود 192 میلیارد ریال گزارش شد.

به گزارش نبض بیمه، در معاملات امروز صنعت بیمه نماد بیمه پاسارگاد(بپاس) با 38،211 میلیون ریال بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد و در مقابل نماد بیمه دانا(دانا) با 5،292 میلیون ریال بیشترین ورود پول حقیقی را شاهد بود.

بیشترین حجم معاملات در نماد بیمه ملت(ملت) با جابجایی بیش از 67.887 میلیون سهم رقم خورد و البته  50 میلیون سهم این نماد نیز بین دو حقوقی در تابلو خرده فروشی جابجا شد، پس از ملت، نماد بیمه آسیا(آسیا) با بیش از 22 میلیون سهم دومین سهم پرحجم  معاملات امروز صنعت بیمه بود، همچنین نماد بیمه پاسارگاد (بپاس) با 94 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

نماد بیمه دانا(دانا) در بورس تهران با 3.63 درصد رشد قیمت پایانی بیشترین افزایش در بین نمادهای بیمه ای را داشت که امروز اگهی دعوت به مجمع فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه را راهی کدال کرده است و مجمع عمومی فوق العاده این شرکت روز 29 دی ماه در محل ساختمان این شرکت برگزار می شود.

نماد بیمه میهن با در بازار دوم فرابورس با 4.16 درصد بیشترین رشد قیمت پایانی و نماد بیمه زندگی خاورمیانه(بخاور) در بازار اول فرابورس بیشترین کاهش قیمت پایانی را داشتند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید