۱۱ هزار و ۷۷۳ نفر در تصادفات رانندگی جان باخته اند

0

یک سازمان عضو کمیسیون ایمنی راه ها از افزایش ۹.۲ درصد کشته های تصادفات برون شهری در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی به عنوان عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها، در ۸ ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۷۷۳ نفر در تصادفات رانندگی جان باخته اند که ۸ هزار و ۷۱۵ تن در جاده‌های برون شهری درگذشته‌اند. در ۸ ماهه سال گذشته (۱۳۹۹) سهم متوفیان سوانح جاده‌ای ۷۹۱۱ نفر بود و ۹.۲ درصد رشد در تعداد کشته‌های تصادفات برون شهری مشاهده می‌شود.
این در حالی است که ۱۰ هزار و ۷۷۴ نفر در مدت مشابه سال گذشته (۸ ماهه ۱۳۹۹) جان خود را در تصادفات رانندگی و ترافیکی از دست داده اند که از افزایش ۹.۳ درصدی تعداد متوفیان سوانح رانندگی در ۸ ماهه امسال نسبت به ۸ ماهه پارسال حکایت دارد.

استان فارس با ۹۶۸ و تهران با ۸۲۲ فوتی در صدر استان‌های کشور از نظر تعداد جان باختگان سوانح رانندگی هستند.

استان‌های ایلام با ۸۷ و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۶۲ جان باخته کمترین تعداد متوفیان سوانح ترافیکی در ۸ ماهه امسال را در اختیار دارند.

همچنین در مدت مذکور (۸ ماهه ۱۴۰۰) ۲۱۷ هزار و ۱۵۹ تن در تصادفات مصدوم شده‌اند این در حالی است که در ۸ ماهه سال گذشته ۱۹۵ هزار و ۸۰۰ تن در جاده‌ها مصدوم شده بودند که ۱۰.۹ درصد تعداد مصدومان سوانح رانندگی در سال جاری رشد داشته است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید