سرعت پرداخت خسارت مزیت رقابتی  بیمه تعاون است

0

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در مراسم گشایش نماد معاملاتی این شرکت با عنوان «وتعاون» با بیان اینکه این بیمه در سال ۹۹ سطح 1 توانگری مالی را دریافت کرده ،گفت:این شرکت در تمام کشور نمایندگی فعال دارد و تنها شرکت بیمه‌ای است که از موسسه رتبه بندی برهان رتبه اعتباری کسب کرده است.

به گزارش نبض بیمه، یونس مظلومی با اشاره به انتقال بیمه تعاون از بازار پایه و زرد به بازار دوم  فرابورس عنوان کرد: سرمایه این بیمه در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد تومان است و تا پایان سال به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گفته مظلومی مهم‌ترین مأموریت این شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای و نوآوری برای افزایش آرامش مشتری‌ها است.

مظلومی با تأکید بر اینکه بیمه تعاون یک مزیت رقابتی برای خود تعریف کرده، اظهار داشت: مهم‌ترین مزیت رقابتی این مجموعه سرعت پرداخت خسارت است که بیمه تعاون سریع‌ترین بیمه در این زمینه است و هیچ پرونده بازی در پرداخت ندارد.

مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: همچنین در حال پیگیری هستیم تا محصولات نوین و اختصاصی خاص به جامعه عرضه کرده و چابک و نوآور باشیم.

وی با اشاره به مشتری‌های عمده این مجموعه گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ به‌عنوان مشتریان عمده با بیمه تعاون همکاری دارند که ازجمله آن‌ها شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند. همچنین گروه تولیدی زر، موسسه مالی اعتباری ملل، تعداد زیادی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه از مشتری‌های عمده و بزرگ این مجموعه هستند.

مظلومی با تأکید بر تداوم روند صعودی در کسب سهم بازار این بیمه گفت: حق بیمه تولیدی تا اوایل دی‌ماه امسال به نزدیک 800 میلیارد تومان رسیده، 260 هزار بیمه‌گذار فعال و 117 هزار نفر هم بیمه‌شدگان درمان از مشتری‌های بیمه تعاون هستند و به عبارتی 377 هزار نفر مشتری این بیمه هستند.

چشم‌انداز سودآوری

وی درباره وضعیت سودآوری این شرکت عنوان کرد: روند سودآوری در سال 99 جهشی مهم و اساسی داشت و کماکان در سال 1400 این روند ادامه دارد، به‌طوری‌که در 6 ماهه اول سال 1400 سود عملیاتی نسبت به سال 99 رشد کرده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت بیمه تعاون در بخش بیمه‌های زندگی از اواخر سال 1399 گفت: در 9 ماهه امسال 100 میلیارد تومان فروش بیمه‌های زندگی در این مجموعه انجام شد و در حال حاضر سازمان فروش برای این رشته بیمه فعال‌شده و بیش از 600 نیرو در این بخش فعل است.

محصول انحصاری

مدیرعامل بیمه تعاون همچنین به محصول انحصاری این مجموعه اشاره کرد و گفت: این محصول کاملاً به‌صورت انحصاری توسط بیمه تعاون ارائه و 3 هزار واحد کسب‌وکار را نجات داد. به‌این‌ترتیب که بیمه تعاون خسارت سه هزار واحد کوچک و متوسط را که در اثر کرونا تعطیل شده بودند، پرداخت کرد، این محصول کاملاً اختصاصی بیمه تعاون بود که کمک بزرگی به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که در شرایط کرونا تعطیل شده بودند، کرد.

وی ارتقای این شرکت بیمه‌ای از بازار پایه زرد فرابورس به بازار دوم را یکی از افتخارات مهم بیمه تعاون دانست و گفت: این مجموعه توانسته است برای سه سال متوالی توانگری مالی سطح یک را حفظ کند. همچنین تداوم افزایش سهم بازار از برنامه‌های مهم بیمه تعاون است، سرمایه 500 میلیارد تومانی تأمین و به‌زودی کارهای ثبت افزایش سرمایه انجام خواهد شد و بعد از ثبت سرمایه در پی دریافت مجوزهای جدیدی برای ارائه محصولات جدیدتر هستیم.

جزییات بازگشایی نماد

طی معاملات روز جاری نماد بیمه تعاون در بازار دوم فرابورس بازگشایی شد. این شرکت که از امروز با نماد «وتعاون» در بازار دوم فرابوس فعال است طی روز جاری و در جریان گشایش نماد با قیمت پایانی 1701 ریال به ازای هر سهم کار خود را به پایان رساند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید