ظرفیت برای بازگشت بیمه طلایی وجود دارد

0

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مذاکرات ما با شرکت‌های بیمه‌ای برای عقد قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان آغاز شده است گفت: بهترین بیمه را انتخاب می‌کنیم یا بیمه قبلی را تداوم می‌دهیم که همکاران ما رضایت بیشتری از وضعیت فعلی داشته باشند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛یوسف نوری، درباره آخرین وضعیت عقد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان که ابتدای اسفندماه به پایان می‌رسد اظهار کرد: طی چند روز اخیر جلساتی با شرکت‌های بیمه‌گر برگزار شد و مذاکرات در حال انجام است.

وی افزود: به سمت بیمه بهتری پیش خواهیم رفت. مذاکرات ما با شرکت‌های بیمه‌ای آغاز شده و در نهایت بهترین بیمه را انتخاب می‌کنیم یا بیمه قبلی را تداوم می‌دهیم که همکاران ما رضایت بیشتری از وضعیت فعلی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دو گروه را برای بیمه و درمان تعیین کردیم گفت: به نظر می‌رسد  ظرفیت برای بازگشت به بیمه طلایی و در زمانی که بنده خودم مدیر بودجه بودم وجود داشته باشد.  امید است بحث بیمه را بتوانیم تا آخر ماه به نتیجه برسانیم.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از ایسنا، قرارداد فعلی بیمه تکمیلی فرهنگیان از اول اسفندماه سال ۱۳۹۹ با شرکت آتیه‌سازان حافظ منعقد شده بود و تا اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. حق بیمه تکمیلی این قرارداد به ازای هر نفر ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید