“آسیا” برنده مناقصه بیمه تکمیلی تاکسیرانان شد

0

مدیر اداره رفاه سازمان تاکسیرانی شهر تهران جزئیات ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی پایتخت را تشریح کرد و گفت: رانندگان تاکسی ۱۵ روز دیگر فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود و یا خانواده‌شان برای بیمه تکمیلی اقدام کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از ایسنا، مریم قلی‌زاده درباره سرانجام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی پایتخت، گفت: پیش ثبت نام بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی از ۱۳ آذر ماه آغاز شده است و رانندگان تاکسی می‌توانند از طریق اپلیکیشنی که از طریق پیامک برای آنها ارسال شده وارد باشگاه رفاه تاکسیرانان شده و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی خود و خانواده‌هایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تامین هزینه‌های درمان یکی از دغدغه‌های مردم به خصوص تاکسیرانان است، تصریح کرد: ما امسال دو نوع بیمه تکمیلی برای تاکسیرانان و خانواده‌هایشان در دو سطح طراحی کردیم که سطح اول بیمه تکمیلی رانندگان است اما سطح دوم بر اساس نیازسنجی تاکسیرانان است که سطح تعهداتش بیشتر است.

قلی‌زاده با بیان اینکه رانندگان بر اساس اختیار خود می‌توانند سطح تعهدات بیمه‌ای را انتخاب کنند، گفت: رانندگان پس از مطالعه شرایط سطوح بیمه می‌توانند بر اساس نیازشان یکی از دو مدل بیمه تکمیلی را برای خود و خانواده تحت پوشش‌شان انتخاب کنند. البته رانندگان تاکسی که طرح ۲ را انتخاب کردند می‌بایست مبلغ مابه التفاوت طرح یک و دو که مبلغ ۴۱۲ هزار تومان است را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه داشتن بیمه پایه تامین اجتماعی الزامی نیست، افزود: رانندگانی که بیمه پایه‌ای ندارند هم می‌توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

مدیر اداره رفاه سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه شرکت بیمه آسیا برنده مناقصه بیمه تکمیلی تاکسیرانان شده است، گفت: مدت اعتبار بیمه یکساله است و تعهدات این بیمه از ۲۳ آذر ماه شروع شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از طرح یک بیمه تکمیلی برای همه رانندگان تاکسی که کارنامه تاکسیرانی دارند رایگان بوده و مبلغ از طریق سازمان تاکسیرانی پرداخت می‌شود، گفت: اما این افراد می‌بایست در صورتیکه خانواده‌هایشان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادند هزینه آنها را پرداخت کنند.

قلی‌زاده با بیان اینکه اگر رانندگان تاکسی بیمه تکمیلی از سایر ارگان‌ها و … دارند نسبت به ثبت نام اقدام نکنند؛ چرا که بعدا به دلیل مغایرت نام آنها از لیست حذف می‌شود، اظهار کرد: مبلغ واریزی رانندگان قابل استرداد نیست و به همین دلیل رانندگانی که بیمه تکمیلی دارند، ثبت نام نکنند.

وی با بیان اینکه نیاز به مراجعه حضوری رانندگان به سازمان تاکسیرانی نیست و آنها می‌توانند از طریق لینکی که برای آنها پیامک شده ثبت نام کنند، گفت: البته حتما باید مالک شماره موبایل، راننده تاکسی باشد.

قلی‌زاده افزود: از آنجایی که اطلاعات راننده تاکسی از چند سامانه استعلام می‌شود رانندگان تاکسی می‌بایست اطلاعات خود همچون شماره موبایل، شماره شبا و … را به درستی وارد کرده و از ارائه اطلاعات دیگران خودداری کنند، وگرنه سیستم، اطلاعات را مغایر تشخیص می‌دهد.

مدیر اداره رفاه سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه انتخاب طرح بیمه تکمیلی منوط به انتخاب سرپرست خانوار است، گفت: اگر راننده تاکسی که سرپرست خانوار است طرح یک یا ۲ را انتخاب کند برای خانواده وی نیز همان طرح ثبت می‌شود و امکان ویرایش و حذف طرح مگر برای تولد فرزند جدید امکانپذیر نیست.

وی گفت: رانندگان تاکسی ۱۵ روز دیگر فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود و یا خانواده‌شان برای بیمه تکمیلی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید