اجرایی شدن پرداختی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از اول دی‌ماه

0

معاون پرستاری وزیر بهداشت از اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری پرستاران از ابتدای دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت:‌ پرداختی‌های مربوط به این قانون از ۱ دی محاسبه می‌شود.

عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «سرانجام قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به کجا رسیده و از چه زمانی اجرایی خواهد شد؟»،گفت:تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی ماه عملیاتی و اجرایی شده است.

وی در توضیح اجرایی شدن این قانون،متذکر شد:‌با یک افزایش میزان پیش بینی شده برای سال سال جاری در نظر گرفته شده و با یک افزایش میزان برای سال آینده و سال پس از آن نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از فارس، معاون پرستاری وزیر بهداشت ابراز داشت: محل پرداخت این موضوع  در سال جاری و سال 1401 در ردیف بودجه عمومی و پرداخت آن به سرانه بیمه است و از این محل به پرستاران پرداخت خواهد شد.

عبادی یادآور شد:‌مبالغ مربوط به قانون تعرفه گذاری پرستاران از اول دی ماه سال جاری محاسبه و به این افراد پرداخت می‌شود.

وی در واکنش «به اعتراض دانشجویان پرستاری نسبت به حقوق کم»،بیان داشت:‌ روز گذشته با شورای صنف دانشجویان پرستاری جلسه داشتیم و قرار است بین معاونت دانشجویی، آموزش و پرستاری هماهنگی ایجاد شود؛در حال بازبینی این موضوع هستیم و امیدواریم این موضوع نیز حل شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید