یک وام دیگر برای بازنشستگان + جزئیات بازپرداخت

0

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از بازنشستگان، به این اقشار جامعه وام ارزان قیمت پرداخت می‌کند. البته بازنشستگان تنها می‌توانند این وام را در جهت خرید خدمات بیمه‌ای مصرف کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از اکو ایران، بانک رفاه کارگران یک وام جدید برای بازنشستگان درنظر گرفته که امکان پرداخت آن به وابستگان درجه یک این گروه هم وجود دارد. به موجب این طرح، افرادی که خودرو سبک دارند می‌توانند از این وام برای خرید بیمه نامه شخص ثالث یا بدنه خودرو استفاده کنند. همچنین مبلغ این تسهیلات برای خرید بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی هم قابل کاربرد است.

طبق اطلاعات بانک رفاه کارگران، مبلغ این تسهیلات حداکثر 4 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن هم 6 درصد تعیین شده است. سقف مدت بازپرداخت این وام 12 ماهه بوده و برای دریافت آن نیازی به ارائه ضامن معتبر بانکی یا چک و سفته نیست. در واقع امکان پرداخت قسط‌های این تسهیلات به صورت کسر از حقوق وجود دارد. لازم به ذکر است که بازنشستگان متقاضی این طرح تنها امکان استفاده از خدمات بیمه‌ای شرکت دانا را دارند.

چه تسهیلات دیگری به بازنشستگان کشور پرداخت می‌شود؟

نهادهای مختلف تاکنون انواع وام با مبالغ و شرایط بازپرداخت گوناگون را به بازنشستگان اعطا کرده‌اند. آخرین اخبار مربوط به وام بازنشستگان درباره تسهیلات ضروری این اقشار بود. بانک عامل برای پرداخت این وام، بانک صادرات اعلام شد. در حال حاضر اسامی گروه اول واجد شرایط دریافت این تسهیلات اعلام شده و تا چند روز دیگر لیست این اشخاص در درگاه رسمی صندوق بازنشستگی قرار خواهد گرفت و افراد امکان مشاهده آن را خواهند داشت. طبق اطلاعات قبلی وبسایت رسمی صندوق بازنشستگی، واریز این مبلغ تسهیلات به حساب پذیرفته شدگان گروه اول به زودی آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید