نحوه محاسبه ویزیت پزشکان اجراکننده طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی

0
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شدند، بیمه‌ای محاسبه می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛مهدی رضایی در خصوص لیست پزشکان و مراکز طرف قرار داد با اجرای نسخه نویسی الکترونیکی گفت: لیست پزشکان را می‌توان از پنل شهروندی بیمه سلامت ایران و سایت تمامی اداره کل‌ها دریافت کرد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، در پاسخ به این پرسش که با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی، محاسبه آزاد ویزیت پزشکان و هزینه دارو چه اقدامی را باید انجام داد، افزود: ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شدند، بیمه‌ای محاسبه شده و دارو‌ها و خدماتی که تجویز الکترونیک دارند؛ نیز با بیمه حساب می‌شود.
وی در خصوص تغییر پزشک خانواده ادامه داد: هماهنگی‌ها در این خصوص باید با اداره کل استان انجام شده و در صورتی که فردی، بیمه شده سازمان بیمه سلامت نبوده و پیامک اشتباهی دریافت کند، می‌تواند با سامانه ۱۶۶۶ و اداره بیمه گری تماس برقرار کرده تا مشکل پیگیری شود.
رضایی درباره علت حذف دفترچه‌های بیمه سلامت و تعویق در پرداخت خسارت متفرقه به بیمه شدگان تاکید کرد: این دو موضوع مرتبط به هم نیست، زیرا برای خدمات سرپایی نظیر ویزیت، عکس و آزمایش خسارت متفرقه نداشتیم و موارد پرداخت خسارت محدود به خدمات بستری است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید