بیمه زنان خانه دار حدود ۲ برابر رشد داشته است

0

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح های بزرگ و تاثیرگذاری در یک سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی پیاده سازی شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛مهرداد قریب، در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران بیمه‌ای که با تمرکز راهبردی بر موضوع «بررسی راهکارهای توسعه بیمه‌ای و پوشش بیمه اجتماعی همگانی» برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران در سراسر کشور، اظهار داشت: طرح‌های بزرگ و تأثیرگذاری در یک سال گذشته در این سازمان پیاده سازی شد. برنامه‌های تحولی دیگری هم برای سال جاری و سال آینده در دستور کار است.

وی افزود: تاکید بر تحول صرفاً برای خلق منابع بیشتر نیست بلکه هدف اصلی تأمین اجتماعی ارائه با کیفیت خدمات است. در ایجاد تحول، همزمان خلق منابع جدید، مدیریت مصارف و رضایتمندی ذی‌نفعان را پیگیری می‌کنیم.

قریب، افزایش منابع، بهینه سازی مصارف و ارتقای کارآمدی و روان سازی فعالیت‌ها را از راهبردهای کلان معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در همه این حوزه‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. در روان سازی امور تاکید ما بر هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فعالیت‌ها است که در نتیجه آن افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اظهار داشت: از سال‌های گذشته بیمه برای زنان خانه دار، دانشجویان، کارفرمایان و…، در دستور کار بوده اما به نظر می‌رسد فعالیت‌ها در این زمینه باید بیشتر شود. در یکی دو ماه گذشته با اطلاع رسانی بیشتر و توسعه آی تی بیمه زنان خانه دار نزدیک ۲ برابر رشد داشته است.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: کمیته راهبری گسترش پوشش بیمه‌ای در سازمان تأمین اجتماعی با مشارکت واحدهای مختلف تشکیل شده و در این کمیته دستورالعملی تهیه و به زودی به تمامی استان‌ها ابلاغ می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید