پرداخت تسهیلات شش میلیون تومانی به تاکسیرانان

0

هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: توزیع برچسب‌های نرخ کرایه از پایان هفته شروع می‌شود و نصب آن توسط رانندگان در تاکسی‌های شهر الزامی است.

او تصریح کرد: تعداد ۹ هزار برچسب نرخ کرایه در سه رنگ «زرد» ویژه تاکسی‌های خطی، «فیروزه‌ای» ویژه تاکسی‌های گردشی و «سبز» ویژه تاکسی‌های بی‌سیم که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال تهیه شده، به صورت رایگان برای نصب در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان در صورت داشتن شکایت از دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب از سوی رانندگان تاکسی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا فضای مجازی تاکسی خبر به نشانی TAXIKHABAR@ اطلاع دهند و اطمینان می‌دهیم به شکایات در اسرع زمان رسیدگی و نتیجه به شهروند شاکی اطلاع داده می‌شود.

او از پرداخت تسهیلات شش میلیون تومانی به تاکسیرانان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های شده و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کار‌های آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات شش میلیون تومانی در نظر گرفته است.

منوچهری خاطرنشان کرد: وزارت کشور فهرست رانندگان مشمول را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

او گفت: تاکسیرانانی مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید