مشکل بيمه معلمان خريد خدمات حل مي‌شود/ رتبه بندي شامل کارکنان اداري نمي‌شود

0

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی شامل کارکنان اداری آموزش و پرورش نمی‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛آقای یوسف نوری افزود: معلمانی که در مناطق مرزی و در مدارس استثنایی فعالیت می‌کنند در زمان کمتری ارتقای رتبه خواهند داشت و درباره مشمولیت معلمان بازنشسته از رتبه بندی در پیش نویسی که برای من فرستاده اند چیزی ندیده ام.
وی گفت: درباره اینکه اعتبار رتبه بندی تامین نشده بود صحبتی را نشنیده ام، ولی آن را پیگیری خواهم کرد.
آقای نوری تاکید کرد: آمادگی لازم برای تنظیم و تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان را داریم و پس از ابلاغ قانون آن را آغاز خواهیم کرد.
وی درباره مشکل کم شدن حقوق معلمان خرید خدماتی نیز گفت: این معلمان طبق ساعات کاری حقوق خود را می‌گیرند و تنها مشکل بیمه دارند که این مشکل نیز حل می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش افزود: به میزان کم شدن ساعات کار موظفی معلمان خرید خدماتی از 44 به 24 ساعت بیمه آن‌ها کسر شده است که پیگیر هستیم حق بیمه آن‌ها نیز واریز شود.
آقای نوری گفت: میانگین دریافتی تدریس معلمان خرید خدماتی با مدرک کارشناسی ارشد ساعتی 28 هزار تومان است.
وی افزود: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال 99 در همه استان‌ها پرداخت شده است و در این باره از رئیس خزانه نیز تشکر لازم را کرده ام.
آقای نوری گفت: بخشی از حق التدریس معلمان نیز پرداخت شده است و بقیه نیز بزودی پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی درباره انتصابات جدید در آموزش و پرورش افزود: انتصابات یکسری شرایط خاص دارد و تعدادی از انتصابات استانی نیز انجام شده و بقیه نیز در حال انجام است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید