معرفی 24 مددجوی کمیته امداد برای دریافت حقوق بازنشستگی

0

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 مددجوی تحت حمایت استان برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر معرفی شده‌ا‌ند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛نجف‌علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر معرفی شده‌ا‌ند.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پرداخت حق بیمه مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار با سن کمتر از ۵۰ سال، زنان سرپرست خانوار ساکن روستاها که دارای طرح اشتغال هستند و حق بیمه سهم کارفرمایانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند(به مدت ۲ تا ۴ سال) است.

وی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی یک هزار و ۱۳۵ مددجوی تحت حمایت ساکن شهرهای استان، افزود: همچنین حق بیمه روستایی و عشایری ۹۸۲ مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین پرداخت می‌شود.

حیدری با اشاره به ارائه خدمات حمایتی در زمینه بهداشت و درمان این نهاد به خانواده‌های مددجو، ادامه داد: حمایت از بیماران خاص، زمین‌گیر و صعب‌العلاج، مادران باردار و شیرده نیازمند و کودکان آن‌ها و بهره‌مندی تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید