بزرگداشت صنعت بیمه در استان همدان برگزار خواهد شد/دبیر کل سندیکای بیمه گران راهی همدان می شود

0

مدیرروابط عمومی همایش بزرگداشت صنعت بیمه در استان همدان، اظهارداشت:برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و مردم با خدمات بیمه و معرفی قابلیت‌های استان، همایش بزرگداشت صنعت بیمه در همدان با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران ارشد استانی برگزار خواهد شد.

“محمد خویشوند”، گفت: تاکنون همایش روز بیمه هرساله تنها در شهر تهران برگزار می‌شد اما برای اولین بار در یک استان مانند همدان قرار است که این همایش برگزار شود.

وی، اذعان داشت که به دلیل فشردگی برنامه مدیران صنعت بیمه در روز  13 و 14 آذرماه، این بزرگداشت در استان همدان روز 17 آذرماه برگزار خواهد شد.

مدیرروابط عمومی همایش بزرگداشت صنعت بیمه در استان همدان، هدف اصلی برگزاری این همایش را معرفی خدمات صنعت بیمه خواند و گفت: این همایش به منظور آشنایی هرچه بیشتر مدیران و آحاد جامعه با خدمات بیمه و معرفی قابلیت‌های استان برای مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار می شود.

خویشوند،بررسی چالش‌های موجود در صنعت بیمه را یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش بزرگداشت صنعت بیمه در استان همدان برشمرد و افزود: باتوجه به دعوت و حضور روسای دستگاه‌های مجری مانند پزشکی قانونی، پلیس راهور، و تمامی نهادهای مرتبط با موضوع پرونده‌های خسارت، چالش شرکت‌های بیمه در رابطه با بحث خسارت هم در این همایش بررسی خواهد شد.

وی، تاکید کرد که همراهی دستگاه‌های مختلف با صنعت بیمه  منجر به تسهیل و تسریع در انجام امور خواهد شد چراکه بخشی از پرونده‌های خسارت مربوط به سازمان‌های به غیر از صنعت بیمه است که با همکاری و همراهی این بخش‌ها، بخش عظیمی از مشکلات پیش روی مردم در پرونده‌های خسارت و صدور بیمه حل می‌شود.

مدیرروابط عمومی همایش بزرگداشت صنعت بیمه در استان همدان، گفت: گفت‌وگو در خصوص نحوه فرهنگ سازی در شهرستان‌های استان همدان راجع به موضوع بیمه یکی دیگر از اهداف این همایش است زیرا این خدمات وجود دارد تا آرامش خاطری را برای مردم داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید