عدم صدور بیمه نامه توسط شرکت‌های بیمه‌ ای مناسب سازی ایستگاه های زیرزمینی مترو را دشوار کرد

0

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تشکیل کارگروهی عملیاتی برای بررسی میدانی وضعیت ایستگاه های متروی تهران و حومه خبر داد.

مهدی شایسته ضمن گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: حسب وظیفه‌ی قانونی و انسانی، از اوایل هفته گذشته کارگروه عملیاتی برای بررسی میدانی از وضعیت ۱۴۱ ایستگاه بهره برداری شده متروی تهران و حومه به منظور رفاه حال بیشتر جانباران ومعلولان با هدف رفع نواقص به ویژه آسانسورها و رمپ‌ها جهت استفاده راحت جانبازان و معلولان از مترو تشکیل شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به توجه حقوق شهری به حقوق افراد معلول از باب توجه به حقوق شهروندی آنان و لزوم دسترسی برابر شهروندان به تسهیلات شهری که امری ضروری است، تصریح کرد، در حال حاضر به جز سه ایستگاه در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران، آسانسورها فعال هستند. مناسب سازی ایستگاه های شهرزیرزمینی در دوره‌های قبلی، متاسفانه بخاطربرخی کوتاهی‌ها از جمله نداشتن استاندارد و عدم صدور بیمه نامه توسط شرکت‌های بیمه‌گذار، کار ما را دشوار کرده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه با هماهنگی و مساعدت ویژه دفتر شهردار تهران، تمامی رمپ‌های ورودی ایستگاه‌ها بررسی شده، افزود: مقرر شده با همکاری شهرداری نواحی و مناطق، نواقص به طور کامل برطرف شود. امیدوارم با کار و تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر بتوانیم از شعارزدگی پرهیز کرده و روزی را شاهد باشیم که جانبازان و معلولان در هر کجای کشورمان بتوانند به راحتی از حمل و نقل عمومی به ویژه متروی پایتخت استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید