هزینه حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی کم می‌شود؟

0

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از احتمال کاهش هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛علی دهقان‌کیا با اشاره به تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰ اظهارکرد: پس از امضای قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرکت طرف قرارداد، فرآیند ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان آغاز شده است.

هزینه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

وی تصریح کرد: از ابتدای آذر ماه امسال قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان به امضا رسیده و بر اساس توافق صورت گرفته ماهیانه مبلغ ۹۱ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰ از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

دهقان‌کیا در خصوص زمان کسر رقم اشاره شده از حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مبلغ ۹۱ هزار تومان همزمان با پرداخت حقوق آذرماه از بازنشستگان کسر می‌شود.

افزایش هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چه میزان از این هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی توسط سازمان پرداخت می‌شود، افزود: بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قرار بود در صورتی که حق بیمه تکمیلی ۶۵ هزار تومان محاسبه شود ۵۰ درصد از این رقم (۳۲ هزار تومان) توسط سازمان پرداخت شود اما حق بیمه تکمیلی به ۹۱ هزار تومان افزایش یافته است و احتمال دارد سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد از این رقم را پرداخت کند.

هزینه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰ کم می‌شود؟

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی هزینه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰ مشخص خواهد شد گفت: رایزنی‌ها با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که سازمان ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۰، یعنی مبلغ ۴۵،۵۰۰ تومان را بپردازد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران همچنین در پایان درباره آخرین وضعیت پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تهران تصریح کرد: امسال سهمیه ۴۵ هزار نفر برای بازنشستگان تهران در نظر گرفته شده بود که تا به امروز ۲۸ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و درحال‌حاضر مبلغ هفت میلیون تومان به عنوان وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید