دختران مجرد ، زنان خانه دار و دانشجویان تحت پوشش بیمه ای قرار می‌گیرند

0

مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: در قانون جدید دختران مجرد ، زنان خانه دار و دانشجویان که فاقد پوشش بیمه ای هستند تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛منوچهر گودرزی با بیان اینکه در قانون قبلی خانم‌های خانه ‌ار و دختران مجرد که بیمه همسر یا پدر خود بودند فقط می‌توانستند از مزایای درمان استفاده کنند اظهار کرد : در طرح جدید زنان ۱۸ تا ۵۰ سال استان می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند و همچنین از خدمات بازنشستگی نیز استفاده کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان با اشاره به تسهیلات تامین اجتماعی برای توسعه چتر حمایتی افراد تحت پوشش گفت: این افراد میتوانند به صورت دلخواه نوع پوشش بیمه ای خود را انتخاب کنند ، به طوری که برای نرخ ۱۲ درصد مبلغ ۳۱۸۶۶۰ تومان ، برای نرخ ۱۴ درصد مبلغ ۳۷۱۷۷۰ تومان وبرای نرخ ۱۸ درصد مبلغ ۴۷۷۹۹۰ تومان باید ماهانه به عنوان حق بیمه پرداخت کنند.

وی همچنین از بیمه دانشجویان پسر و دختر با همین شرایط خبر داد و افزود : متقاضیان این طرح بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی و با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس اینترنتی www.es.tamin.ir نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید