۱۷۸۸ بیمار خاص در استان گلستان خدمات درمانی رایگان دریافت می‌کنند

0

 مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان ظهر امروز با حضور مسئولان ملی و استان معارفه شد و در این مراسم ارائه خدمات درمانی رایگان به ۸۳۰ هزار روستایی و عشایر، اجرای طرح پزشک خانواده شهری و اجرای فرآیندهای الکترونیک مطرح شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛از گرگان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان ظهر امروز با حضور معاون سازمان بیمه سلامت، استاندار گلستان، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران برگزار شد.

مهرداد کمانگری در این مراسم تودیع خود با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان، اظهار داشت: در اداره کل بیمه سلامت در سال 98  تعداد موسسات طرف قرارداد ما 950 موسسه بود که در انتهای شهریورماه به 973 موسسه رسیده است. البته این بدان معنا نیست که فقط 23 موسسه به این فهرست اضافه شده بلکه در این فرآیند برخی از موسسه‌ها از دور خارج و تعدادی دیگر اضافه شدند.

وی گفت: در سال 98 با محدودیت اعتباری مواجه بودیم و به همین خاطر فقط توانستیم با تعداد 15 موسسه عقد قرارداد داشته باشیم که این تعداد در سال 99 که محدودیت‌ها کمتر شد به 42 موسسه رسید و تا آبان ماه امسال با 104 موسسه که درخواست داشتند، عقد قرارداد انجام داده‌ایم.

کمانگری افزود: فرآیندهای الکترونیک در سازمان به ویژه در دو سال اخیر با قدرت در حال انجام بوده و ورود اطلاعات موسسات به سامانه تحت عنوان پیکربندی است. در سازمان بیمه سلامت برای فرآیندهای توانبخشی به جز فیزیوتراپی امکان عقد قرارداد میسر نبود اما با اتفاقاتی که رخ داد با موسساتی مانند گفتار درمانی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و غیره از اسفندماه 99 عقد قرارداد را شروع کردیم.علاوه براین توانستیم با مراکز درمان ترک اعتیاد هم عقد قرارداد داشته باشیم و به گروه‌های بیشتری خدمات ارائه دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید