لزوم نظارت کافی وزارتخانه های بهداشت و کار بر اجرای قانون بیمه درمان ناباروری

0

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پوشش بیمه برای درمان ناباروری هرچند دیر، اما اقدام لازمی بود و وزارتخانه های بهداشت و کار باید نظارت کافی برای اجرای این قانون در مراکز درمانی و بیمه ای را نیز داشته باشند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «پوشش بیمه برای درمان ناباروری هرچند دیر، اما اقدام ضروری و لازمی بود.

وزارتخانه های بهداشت و کار باید علاوه بر تهیه استانداردها و دستورالعمل های لازم، نظارت کافی برای اجرای این قانون در مراکز درمانی و بیمه ای را نیز داشته باشند.»

براساس این گزارش، یکشنبه (۳۰ آبان ماه) انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، از تصویب نهایی قانون پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری خبر داد و گفت: «در هفته‌های اخیر مراحل نهایی تصویب بیمه درمان ناباروری انجام گرفت و امیدواریم بسیاری از زوج‌های نابارور بتوانند از این بیمه استفاده کنند. البته به‌طور خاص ابلاغ می‌شود که چه بیمه‌هایی پوشش‌دهنده درمان ناباروری خواهند بود. ولی به‌هرحال تمام هزینه‌های ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.»

ایسنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید