تلاش تامین اجتماعی برای توسعه پوشش بیمه همگانی حائز اهمیت است/ بیمه زنان خانه دار در راستای حمایت از شان خانه داری است

0

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: تلاش تامین اجتماعی برای توسعه پوشش بیمه همگانی و صیانت از امنیت و کرامت بانوان حائز اهمیت است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، زهره الهیان با اشاره به طرح ملی توسعه پوشش بیمه همگانی سازمان تامین اجتماعی با عنوان “بیمه خانواده ایرانی” اظهار داشت: با اجرای این طرح، آسایش و امنیت برای آینده جامعه ایران اسلامی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بیمه زنان خانه‌دار سال‌ها به عنوان یکی از مطالبات جامعه زنان تبدیل شده است، گفت: با توسعه پوشش بیمه همگانی و صیانت از آسایش و تکریم بانوان، به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب و روشنی داده ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: موضوع بیمه زنان خانه‌دار موضوعی مهم و در راستای حمایت از شأن خانه‌داری و زنان خانه‌دار است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تاکید کرد: بیمه زنان خانه‌دار از منظر حفظ تعادل خانواده، حمایت از خانه‌داری زنان و استقلال و رفاه اعضای خانواده، اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا امنیت بانوان و حفظ شان و کرامت آن‌ها با خانواده و جامعه به سطحی که شایسته زنان این مرز و بوم است، ارتقا یابد.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، شاهد آرامش تمام خانواده‌های ایرانی باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید