مراقبت طولانی مدت از سالمندان یکی از خدمات بیمه ای در چین است

0

مراقبت طولانی مدت از سالمندان یکی از خدمات بیمه در چین به شمار می‌رود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مراقبت طولانی مدت از سالمندان یکی از خدمات بیمه در چین به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان چینی که دلیل کهولت سن، بیماری و ناتوانی در زندگی با مشکل مواجه می‌شوند از برنامه بیمه مراقبت طولانی برای دریافت حمایت مالی وخدمات زندگی استفاده می‌کنند.
یکی از کارشناسان ومسئولان امور بیمه می‌گوید از سال ۲۰۱۶ چین یک بیمه نامه مراقبت طولانی مدت را در ۴۹ شهر آزمایشی برای ایجاد و بهبود سیستم بیمه مراقبت طولانی مدت سالمندان این کشور اجرا کرده است. مشمولان این طرح مقدار معینی پول پرداخت می‌کنند و باقی ان از صندوق تامین اجتماعی محلی و صندوق‌های دولتی تامین می‌شود.
در این بیمه برای سالمندان سه نوع خدمات پرستاری در منزل، آسایشگاه توانبخشی و خانه‌های سالمندان تخصصی راه اندازی شده است. اعضای خانواده سالمندان نیر می‌گویند بیمه مراقبت طولانی مدت توانسته است هزینه اقتصادی برای خانواده‌ها را نیز کاهش دهد و از سوی دیگر بیمه مراقبت آموزش‌های زیادی به ما دادند تا ما هم بهتر بتوانیم با سالمندان ارتباط برقرار کنیم واز نظر عاطفی وروانی آن‌ها رو درک کنیم.
آموزش سالمندان برای کارآفرینی در بخش صنایع دستی سبک از دیگر اقدامات این مرکز است که هم در گذراندن اوقات فراغت و هم در تامین مالی این مرکز تاثیرگذار است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید