سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی رونمایی شد

0

از سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران شرکت و دکتر شامی زنجانی، رئیس موسسه تحول دیجیتال دانشگاه تهران رونمایی گردید.
به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ هدف از تدوین سند استراتژی تحول دیجیتال، تبیین نقشه‌راه سفر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی است. در این سند، چشم انداز بیمه دی «خلق تحسین برانگیزترین تجربه دیجیتال مشتریان» تعیین شده و همچنین به استراتژی‌ها و ارزش‌های تحول دیجیتال، چالش‌ها و اقدامات لازم طی دوران تولد، رشد و بلوغ دیجیتال سازمان پرداخته شده است.
علاوه بر این در این مراسم از اولین کیوسک دیجیتال بیمه دی با قابلیت های ارائه خدمات متنوع دیجیتال به مشتریان رونمایی شد، همچنین اپلیکیشن جامع بیمه دی نیز که با هدف یکپارچه‌سازی خدمات دیجیتال و ایجاد تجربه مطلوب در حوزه دیجیتال برای مشتریان طراحی شده است، معرفی گردید.
در این مراسم محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر بیمه داری نوین و حضور موثر در فضای دیجیتال، گفت: بیمه داری نوین توام با خدمت محوری نو اندیشانه با تکیه بر مشتری مداری در فضای کسب و کار از اصول مهم بیمه دی است که امیدوارم این اقدامات زمینه ساز موفقیت هایی ارزشمند این شرکت در آینده باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید