۴۶ درصد از متوفیان حوادث رانندگی، موتورسیکلت سواران بودند

0

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در ۶ ماه اول امسال حدود ۴۶ درصد از متوفیان حوادث رانندگی، موتورسیکلت سواران بوده‌اند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از فارس، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت به موضوع تصادفات موتورسواران اشاره و اظهار داشت: با بررسی آمار تصادفات منجر به فوت معابر شهر تهران در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، حدود %۴۶ متوفیان مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: حدود نیمی از متوفیان در بازه سنی ۱۸ سال تا ۳۰ سال هستند که در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند.

سرهنگ همه خانی گفت: نیمی از تصادفات موتورسواران در معابر بزرگراهی بوقوع پیوسته که بیشترین تصادفات در بزرگراههای امام علی(ع)، بزرگراه شهید چمران و بزرگراه امام رضا(ع) بوده است؛ همچنین در ۶۰% تصادفات رانندگان موتورسیکلت به عنوان مقصر حادثه شناخته شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به راکبات موتورسیکلت توصیه کرد: در هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کرده و از تردد در معابر بزرگراهی، تونل‌های شهری، خط ویژه اتوبوسرانی، پیاده روها و خط ویژه دوچرخه خودداری کنند.

همچنین ضمن روشن کردن چراغ جلوی موتورسیکلت، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید