صنعت بیمه خسارت آتش‌سوزی کارخانه طبیعت را پرداخت نکرده است

0

مدیرعامل شرکت طبیعت گفت: حدود یک ماه از آتش‌سوزی کارخانه طبیعت می گذرد اما هیچیک از دولتمردان برای کمک به حفظ تولید و اشتغال ۳۰۰۰ نفری این کارخانه حتی دلجویی هم نکرده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از روابط عمومی شرکت طبیعت، محمد مختاریانی با اشاره به خسارت ۲۷۰۰ میلیارد تومانی کارخانه طبیعت خاطرنشان کرد: وزارت صمت به عنوان متولی تولید حتی حاضر به تشکیل یک جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی جوانب و کمک به حل به وجود آمده بر اثر آتش‌سوزی گسترده در کارخانه طبیعت نیست.

وی افزود: طی یک ماه گذشته ستاد تسهیل استان یک جلسه برای بررسی وضعیت به وجود آمده، برگزار کرده است که حتی مصوبات آن نیز اجرایی نشده است.

مدیرعامل شرکت طبیعت با بیان اینکه حفظ اشتغال ۳۰۰۰ نفری این کارخانه یکی از دغدغه‌های مهم مدیران این شرکت است، تصریح کرد: اغلب دولتمردان و به ویژه شخص رئیس‌جمهور بارها و بارها درسخنان خود به اشتغالزایی و افزایش تولید اشاره کرده‌اند اما سوال اینجاست که چرا برای کمک به حل مشکلات شرکت طبیعت به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ کالاهای اساسی در زمینه روغن نباتی، برنج، رب گوجه فرنگی، چای و تن ماهی و حفظ اشتغال ۳۰۰۰ نفری ایجاد شده در سال‌های اخیر هیچ اقدامی انجام نمی‌شود؟!

وی افزود: با توجه به کم کاری دولتمردان طی یک ماه گذشه جا دارد رئیس جمهور شخصا برای کمک به حل مشکلات این واحد تولیدی دست به کار شود و دستورات لازم را برای بررسی جوانب موضوع و کمک به حل مشکلات صادر کند.

مدیرعامل شرکت طبیعت متذکر شد: به رغم خسارت سنگین وارد شده و تعطیلی کارخانه، تمامی کارکنان حقوق و مزایای خود را تاکنون دریافت کرده‌اند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پرداخت حقوق ماه جاری نیز انجام شده است اما واقعیت این است که معلوم نیست ادامه این روند تا چه زمانی مقدور خواهد بود.

مختاریانی درخصوص وضعیت برآورد خسارت و عملکرد صنعت بیمه در پرداخت خسارت گفت: بررسی‌های لازم برای برآورد خسارت انجام شده است اما متاسفانه تاکنون صنعت بیمه حتی یک ریال خسارت آتش‌سوزی کارخانه طبیعت را پرداخت نکرده است.

وی افزود: شرکت بیمه طرف قرارداد حتی اجازه آواربرداری نیز نداده است و وضعیت کارخانه به همان شکل باقی مانده است و امکان بازسازی کارخانه وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید