قهرمانان استان خوزستان با مشکل بیمه مواجه هستند

0

امین میرزازاده گفت: بدون شک رقابت در میدان بزرگی مثل المپیک باعث خودباوری کشتی گیران و یا هر ورزشکار دیگری می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین میرزازاده دارنده مدال طلای وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال، در مورد حضورش در مسابقات امید‌های جهان اظهار داشت: امسال رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تمام عنوان داران این رده سنی در آن حضور داشتند. کسانی که حتی در بزرگسالان صاحب‌عنوان شده بودند در بلگراد حضور پیداکرده بودند و همین سطح فنی رقابت‌ها را بالا برده بود.

وی در مورد حریفانش در این رقابت‌ها تأکید کرد: من ۵ دور کشتی گرفتم، حریفانم از نروژ، روسیه، قزاقستان، ترکیه و ارمنستان بودند. خداراشکر توانستم فاصله‌ای با این رده سنی ایجاد کنم و ازنظر توانایی فنی شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشتم.

قهرمان جوانان جهان افزود: کشتی با حریف روسی طوری پیش رفت که از مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شدم و همین کارم را سخت کرد. از آن کشتی به بعد نتوانستم زیاد روی تشک تحرک داشته باشم و مجبور شدم کشتی‌ها را مدیریت کنم.

وی در مورد اینکه چقدر حضورش در المپیک روی مبارزه‌هایش در امید‌های جهان تأثیرگذار بود، گفت: صد درصد حضور در المپیک باعث می‌شود که کشتی‌گیر به خودباوری برسد. آنجا من با کشتی گیران خوب دنیا مثل لوپز و کایالپ کشتی گرفتم و این انگیزه‌هایم را بیشتر کرد. به همین دلیل در بلگراد با آرامش بیشتری کشتی گرفتم.

قهرمان نوجوانان جهان درباره عدم حضورش در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ به دلیل کرونا اظهار داشت: بعدازآنکه المپیک تمام شد سخت به دنبال این بودم که در قهرمانی جهان مدال کسب کنم تا المپیک جبران شود، ولی شرایط باز سخت‌تر شد و کرونا گرفتم.

وی بابیان اینکه خوشحال است به لطف خدا سال ۲۰۲۱ برایش با مدال طلا تمام می‌شود، عنوان کرد: نه رفتن من و نه شخص دیگری به مسابقات اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است بالا رفتن پرچم کشورمان است. هرکسی که بتواند پرچم را بالا ببرد، باید به مسابقات اعزام شود.

میرزازاده با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان خوزستان نسبت به قهرمانان گفت: مسئولان سراغ کشتی گیران را نمی‌گیرند، باوجودی که خوزستان ازنظر منابع نفت و گاز غنی است، ولی متأسفانه اکثر قهرمانان استان با مشکلات زیادی مواجه هستند، آن‌ها نه به لحاظ مالی تأمین هستند و نه بیمه دارند. شاید دلیل عقب افتادن خوزستان همین مسئله باشد. امیدوارم مسئولان استان بازنگری داشته باشند. نمی‌خواهم حرف شخصی برای خودم بزنم، برای همه می‌گویم. قهرمانان استان با مشکل بیمه و کار مواجه هستند.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ضمن تشکر از خانواده و مربیان سازنده‌اش یوسف محمدی و سینا طالب وند خاطرنشان کرد: شهرستان ما پتانسیل بالایی دارد که امیدوارم ازنظر امکانات به شهر ما کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید