آموزش کارگزاری بیمه به ۲۵۰ بانوی خودسرپرست یا سرپرست خانوار

0
آموزش کارگزاری بیمه به ۲۵۰ بانوی خودسرپرست یا سرپرست خانوار

تهران – معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در نخستین همکاری معاونت با یک موسسه بیمه در جهت توانمندسازی زنان، بنا است آموزش‌های مهارتی در حوزه بیمه به ۲۵۰ نفر از بانوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، بانوان خودسرپرست و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط ارائه شود.

معصومه ابتکار در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان این معاونت و شرکت بیمه کارآفرین که با هدف توانمندسازی و زمینه سازی ایجاد اشتغال برای بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی و زنان سرپرست خانوار، از طریق ویدئو کنفرانس به امضاء رسید، آن را حائز اهمیت برشمرد و گفت: این اولین همکاری معاونت با یک موسسه بیمه در جهت توانمند سازی زنان است، به ویژه که بیمه کارآفرین با هدف اجرای مسئولیت های اجتماعی خود این اقدام را انجام می دهد.

وی از رویکرد مثبت بیمه کارآفرین در مساله توان افزایی زنان و توجه دادن جامعه به موضوع بیمه تشکر کرد و یادآور شد: امروز موضوع بیمه اهمیت بسزایی درحوزه های اقتصادی و اجتماعی و سلامت دارد، ضمن اینکه بیمه می تواند یکی از زمینه های مهم اشتغال به شمار آید.

ابتکار با بیان اینکه دولت دوازدهم به جهت نگاه ویژه رییس جمهوری به بحث بیمه سعی کرده با ارتقاء جایگاه بیمه ها، نگاهی مترقی، روزآمد و جامع در این حوزه داشته باشد، افزود: امیدوارم این همکاری در زمینه های مختلف ادامه پیدا کند و حتی بتوانیم زمینه های جدیدی را هم در قالب این تفاهم نامه تعریف کنیم.

وی با تصریح این نکته که مساله بیمه ضرورت هر جامعه ای محسوب می‌شود، گفت: شیوع کرونا نیز به نوعی اهمیت بیمه ها را برای جامعه ما گوشزد می کند.

در این مراسم، محمد حیدری مدیر عامل شرکت بیمه کارآفرین با بیان اینکه هدف بیمه های زندگی تامین امنیت برای خانواده در روز های سخت و نبودن سرپرست است، گفت: بیمه کارآفرین در حوزه سلامت ۲۱ بیماری را تحت پوشش قرار داده وخانواده ها با پرداخت مبالغ اندکی در هر ماه می توانند خود را تحت حمایت های بیمه ای قرار دهند تا در روزهای سخت با استفاده از خدمات بیمه آسوده خاطر باشند.

براساس این تفاهم نامه بیمه کارآفرین، آموزش های مهارتی در حوزه بیمه را به ۲۵۰ نفر از بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی، بانوان خودسرپرست و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط در سطوح نمایندگی رسمی بیمه، مدیر فروش، مدیرآموزش و کارمند دفتری بر اساس میزان تحصیلات و توانمندی آنها ارائه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید