مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین مسابقه سراسری شبکه فروش بیمه دی برگزار شد

0

سومین مسابقه سراسری شبکه فرش بیمه دی امروز طی مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و نمایندگان منتخب برگزارشد، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی، این همایش به صورت برخط میزبان بیش از ۱۰۰۰ نفر از نمایندگان و شبکه فروش بود که طی آن از برگزیدگان مسابقه سراسری فروش با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
در این رویداد، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن قدردانی از همه همکاران که در موفقیت های شرکت ایفای نقش کردند، گفت: امسال نیز توانستیم توفیقات و دستاوردهای خوبی را کسب کنیم. در سال ۱۳۹۹ برای دومین سال متوالی به عنوان سودآورترین شرکت صنعت بیمه شناخته شديم و همچنين رتبه اول بین موسسات بيمه اي در ارزیابی صد شرکت برتر ایران IMI 100 را برای دومین سال متوالی کسب نموديم که این توفیقات جز با تلاش، عزم و اراده جدی و نگاه حرفه ای و منسجم تک تک ارکان شرکت بیمه دی در همه سطوح محقق نمی شد.
وی افزود: از جمله توفیقات شرکت می توان به تکرار توانگری سطح ۱ با نسبت ۲۴۱ درصد، کسب بیشترین تعداد بیمه گذار و بیمه شده به نسبت تمام سال های فعالیت شرکت و افزایش سودآوری و فروش در شش ماه اول سال جاری اشاره نمود. برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، افزایش ۴۰۰ عددی نمایندگان را در پی داشت که با برگزاری دوره و تفویض اختیار به نمایندگان سعی در هموار نمودن مسیر توانمندی شبکه فروش داشتیم.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه دی با اشاره به برنامه های پیش رو اظهار کرد: ادامه مسیر توفیقات شرکت قطعاً وظایف سنگین تری را بر عهده مان خواهد گذاشت، روند رشد شرکت با برنامه محوری روش‌مند، تعهد کاری در فضای کسب و کار و خدمت رسانی به مشتریان محقق خواهد شد. در شروع منحنی دوم با تدوین استراتژی های جدید و توسعه فروش، بیمه داری نوین توام با خدمت محوری نو اندیشانه با تکیه بر مشتری مداری در فضای کسب و کار، توفیقاتی بیش از پیش را عاید شرکت خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید