بیمه مکمل فرهنگیان به صورت غیرحضوری قطع می‌شود

0

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیانی که نمی‌خواهند بیمه مکمل عمر باشند، می‌توانند به صورت غیرحضوری، کتبی و تلفنی آن را قطع کنند و اگر هزینه‌ای از حقوقشان کسر شده به آنها بازگردانده می‌شود.

بیمه مکمل فرهنگیان به صورت غیرحضوری قطع می‌شود

احمد اسکندری‌نسب در پاسخ به انتقاد برخی فرهنگیان از  نحوه اطلاع‌رسانی و عملکرد آموزش و پرورش استان در خصوص کسر حق بیمه اختیاری مکمل عمر از حقوق اظهار داشت: متاسفانه افراد زمانی که مشکل ندارند قدر بیمه‌ها را نمی‌دانند، اما زمانی که دچار مشکل می‌شوند قدر بیمه‌ها را  به خوبی می‌دانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: افرادی که نمی‌خواهند بیمه مکمل عمر باشند، می‌توانند  به صورت غیر حضوری، کتبی و تلفنی آن را قطع کنند و اگر هزینه‌ای از حقوقشان کسر شده به آنها بازگردانده می‌شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه این طرح‌ها معمولا کشوری هستند، عنوان کرد: بیمه مکمل عمر اجباری نیست و هر کس دوست داشت می‌تواند از این نوع بیمه استفاده کند.

وی بیان داشت: برای آموزش و پرورش سخت است که با تک تک کارکنان خود تماس بگیرد و از آنها در مورد اینکه می‌خواهید بیمه شوید یا نه سوال کند، به همین دلیل همه را بیمه و اعلام می‌کنند که افرادی که علاقه ندارند بیمه باشند، می‌توانند بیمه را قطع کنند و پولی که از حقوق آنها کسر شده برگشت داده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید