رشد30 درصدی درآمد حق بیمه و سود عملیاتی بیمه پارسیان

0

بررسی گزارش 6 ماهه حسابرسی نشده حکایت از رشد 27 درصدی درآمد حق بیمه خالص شرکت بیمه پارسیان طی نیمه نخست سال جاری دارد و بر این اساس این شرکت بیمه ای طی این مدت بیش از 1/1490  میلیارد تومان از این محل درآمد داشته است.

به گزارش نبض بیمه، در شرایطی که اکثر شرکت های بیمه ای امسال با بحران افت درآمد سرمایه گذاری حاصل از محل منابع بیمه ای مواجه بوده اند، این شرکت بیمه گزار توانسته با بهبود عملکرد سال گذشته درآمد حاصل از این محل را  8 درصد افزایش دهد که از نکات مثبت صورت مالی 6 ماهه بیمه پارسیان محسوب می شود.

درآمدهای بیمه ای بیمه پارسیان نیز طی 6 ماهه نخست امسال 26  درصد با رشد مواجه شده و از 1283.7 میلیارد تومان به بیش از 1618.2 میلیارد تومان افزایش داشته است.

همچنین سود ناخالص فعالیت های بیمه ای (پارسیان) طی این مدت با رشد 23 درصدی بیش از 273.3 میلیارد تومان گزارش شده است.

بیمه پارسیان افزایش سرمایه 160 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي با رعايت ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان توليدی و خدماتی کشور و حمايت از کالاي ايرانی و نيز ارتقاي رتبه توانگری مالی و پوشش ريسک قانونی، حفظ و توسعه سرمايه مالی شرکت، افزايش سهم نگهداری بيمه‌نامه‌های صادره، حفظ و ارتقای سهم از بازار و جايگاه رقابتی، حفظ و گسترش بازار اتکايی و مديريت ريسک اعتباری را در دستور کار دارد که طی هفته های آتی شاهد برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده برای تصویب این افزایش سرمایه خواهیم بود.

لازم به ذکر است، شرکت گروه مالی پارسیان به همراه برحی از شرکت های زیر مجموعه خود سهامدار اصلی شرکت بیمه پارسیان هستند و  بیمه پارسیان  15درصد شرکت بیمه اتکایی آوای پارس را که در شرف پذیره نویسی است در اختیار دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید