در جلسه بررسی سفر استانی مدیرعامل بیمه رازی عنوان شد؛ تاکید بر افزایش اختیارات و اجرایی شدن اعطای سهام نمایندگان بیمه رازی

0

جلسه بررسی اجرای مصوبات و رفع مشکلات مطرح شده در اولین سفر استانی مدیرعامل شرکت بیمه رازی در تاریخ بیست و چهارم مهر ماه برگزار و مقرر شد اختیارات نمایندگان بیش از پیش افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، روزهای پایانی هفته گذشته اولین سفر استانی مدیرعامل و مدیران بیمه رازی به مقصد مشهد و بجنورد انجام شده و مدیران عالی رتبه این شرکت در جریان شرایط صنعت بیمه و میزان نفوذ بیمه در استان‌های خراسان شمالی و رضوی قرار گرفتند.

با گذشت کمتر از یک روز از پایان این سفر، جلسه بررسی اجرای مصوبات و رفع مشکلات دو استان خراسان شمالی و رضوی در جلسه‌ای با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت بیمه رازی برگزار شد.

در این جلسه با توجه به پنج چرخش استراتژیک شرکت که یکی از آن‌ها توجه ویژه به نمایندگان و شبکه فروش است، مقرر شد تا حدود اختیارات نمایندگان بیش از پیش افزایش یابد.
همچنین مدیران فنی ستاد طرح‌های جدید شرکت را که بر پایه فناوری‌های به‌روز ارائه شده است در شعب و نمایندگی‌ها آموزش و اشاعه دهند که این موضوع تاثیر بسزایی بر عملکرد شبکه فروش در ارائه خدمات نوین خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این جلسه تاکید بسیاری بر چابک سازی فرآیند مشاوره، صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت از سوی نمایندگان و شعب شد که قرار بر آن است تا در جلسات ماهیانه مصوبات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ستاد و معاونت‌های مختلف شرکت بیمه رازی پیگیری و روند اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد مدیران شعب علاوه بر برگزاری مستمر جلسات آموزشی ، جلسات ماهیانه با نمایندگان هر شعبه برگزار کنند و ماه آینده تیمی از سوی شرکت به دو استان مذکور جهت بررسی اجرایی شدن سفر مدیرعامل مراجعه نماید.
مصوبه مهم دیگر این جلسه ارایه طرح واگذاری سهام به نمایندگان بود که مقرر شد مدیریت امور شعب و نمایندگان طرح جامعی را تا ابتدای آبان اعلام نماید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید