بودجه نامشخص صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در دومین سال

0

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران جهت خدمت رسانی بهتر به هموطنانی که در حوادث طبیعی دچار خسارت می شوند، خواستار تسریع در روند راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران کریمی در جلسه شورای معاونان فنی شرکتهای بیمه با تاکید بر لزوم تقویت صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و انتقاد از کندی در روند راه اندازی این صندوق، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه کشورمان مکرر در معرض حوادث طبیعی است  لازم است جهت راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی تسریع شود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به بیش از یک دهه تلاش صورت گرفته جهت راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، افزود: بزودی این صندوق وارد دومین سال تاسیس خود خواهد شد اما بودجه و آیین نامه های مربوط به  آن وضعیت نامشخصی دارد و به همین علت عملا فعالیتی ندارد که از دولت محترم و بویژه وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی تقاضا داریم به این موضوع بسیار مهم نگاه ویژه داشته باشد.
بر اساس این گزارش دکتر کریمی همچنین بر لزوم تسریع در بازنگری آیین نامه های شورایعالی بیمه توسط کمیته های پنج گانه معاونان فنی و ارسال به بیمه مرکزی تاکید کرد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در ادامه  با اشاره به شعار سال  ۱۴۰۰ و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با برشمردن برخی اقدامات ارزشمند صنعت بیمه در پشتیبانی از تولید ملی و رفع موانع  در این بخش، خواستار تهیه گزارشی جامعی در خصوص اقدامات شرکتهای بیمه در این حوزه شد.
در این جلسه از تلاش های حسن دهگاهی معاون سابق سندیکای بیمه گران ایران که در تشکیل و ادامه کار شورای هماهنگی معاونان فنی شرکتهای بیمه نقش موثری داشت تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است شورای معاونان فنی شرکتهای بیمه که از کارگروه های موثر سندیکای بیمه گران ایران محسوب می شود این بار به میزبانی بیمه تجارت نو و با حضور دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید