صف‌های طولانی در فلوریدای آمریکا برای ثبت درخواست بیمه بیکاری

0

مشکلات ایجاد شده در پرتابل آنلاین فلوریدا برای ثبت بیمه‌های بیکاری صدها نفر را مجبور کرد تا در شرایطی که ویروس کرونا به شدت شایع شده، در صف‌های طولانی قرار بگیرند.

صف‌های طولانی در فلوریدای آمریکا برای ثبت درخواست بیمه بیکاری

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، علی رغم خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، صدها نفر از مردم فلوریدای جنوبی سه شنبه مجبور شدند برای ثبت درخواست های بیمه بیکاری خود در صف های طولانی قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، مشکلات فنی وبگاه آنلاین فلوریدا عامل اصلی این مساله بوده است. در منطقه هیالی در شمال میامی ده ها نفر برای ثبت بیمه بیکاری خود در صف ایستادند که برخی از آنها ماسک بر صورت داشته و پروتکل های فاصله اجتماعی را رعایت کرده بودند ولی برخی دیگر بدون رعایت فاصله هیچ ماسک و پوششی بر صورت نداشتند.

بیشتر بخوانید
تحویل یک میلیون ماسک آمریکا به نظامیان صهیونیست در بحبوحه بحران بهداشتی ایالت‌ها

ادامه کمبود تجهیزات پزشکی در آمریکا/ بیمارستان‌ها با مانع جدیدی برای مقابله با کرونا روبرو شدند

ران دسانتیس فرماندار فلوریدا در این باره گفت: این ایالت کارکنان سیستم بیکاری را افزایش داده است، چرا که بحران ویروس کرونا موجب افزایش چشمگیر تعداد افرادی شده است که کار و شغل خود را از دست داده‌اند.

از 15 مارس تاکنون بیش از 520 هزار نفر در فلوریدا درخواست بیمه بیکاری خود را ثبت کرده‌اند. این رقم در کل سال 2019 میلادی به 326 هزار نفر رسیده بود.

دسانتیس افزود: این ایالت طی هفته جاری ظرفیت کاربران سیستم ثبت بیمه بیکاری را به 120 هزار اتصال آنلاین به طور همزمان افزایش داده است.

انتهای پیام/

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید