بیمه سرمد سهامداران را به مجمع فوق العاده فراخواند

0

بیمه سرمد به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره سهامداران این شرکت را به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده فراخواند.

به گزارش نبض بیمه، بر این اساس از همه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز دوشنبه مورخ 1400/07/19 برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

دستور جلسه این مجمع انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و در استان تهران، شهر تهران به آدرس ، بلوار نلسون ماندلا، تقاطع اسفنديار ، نبش خيابان آرش غربي پلاک 113 طبقه دوم برگزار خواهد شد.

با توجه به ابلاغيه شماره 440/05/ب/98 مورخ 26/12/1398 سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا که مقرر نموده تا اطلاع ثانوي برگزاري مجامع عمومي شرکت صرفا در صورتي که با حضور حداکثر 15 سهامدار حقيقي يا حقوقي برگزار شود امکان حضور مجازي سهامداران از طريق مراجعه همزمان با آدرس اينترنتي www.sarmadins.ir/majma99 فراهم شده است. سهامداران محترم يا نمايندگان قانوني سهم از ساعت 10 صبح ( يک ساعت قبل از جلسه ) با در دست داشتن کارت ملي ، وکالتنامه معتبر و يا معرفي نامه هاي رسمي ورود، حضور بهم رسانند.دعوت کننده از سهامداران ، بازرس قانوني شرکت بيمه سرمد( سهامي عام) به استناد ماده 95 قانون تجارت با توجه به درخواست بيش از 60 درصد سهامداران شرکت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید